donderdag 29 juli 2010

Smokey look

Dit is een look van bijna een jaar geleden, maar omdat het toch 1 van m'n favoriete smokey eyes is wil ik hem wel met jullie delen.
Deze look heb ik destijds gemaakt voor een sigma contest.




Producten die ik gebruikt heb:
  • Make Up Forever aqua eyes pencil in 15L
  • MAC e/s in Restless
  • 88 pallette donkergroen
  • Gosh effectpowder Greeny
  • 88 pallette zwart
  • 88 pallette highlight 
  • 2true e/s nr 6
  • Make Up Forever black eyepencil
  • Coastal Scents gelliner black
  • Valse wimpers van 2true
  • Every Day Minerals pearl beige concealer












Omdat ik zelf filmpjes ook heel leuk vind om te kijken, zet ik deze hierbij. Nu ik het terug zie ben ik absoluut niet tevreden over mijn filmpje maar dan kunnen jullie wel zien hoe je deze look bereikt!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails