vrijdag 30 juli 2010

Outfit: Nieuw jurkje Zara

Vorige week ben ik met mijn mama in Den Bosch wezen shoppen. 
Eenmaal bij de Zara aangekomen hebben we daar zo'n uurtje gestaan vrees ik. Ze hebben op het moment echt ontzettend veel mooie jurkjes, maar ja keuzes moet je maken (1 van mijn specialiteiten)
Uiteindelijk is het een ontzettend schattig beige jurkje met riem geworden.






Het is een ontzettend lief jurkje. Zoals je ziet is ie beige en heeft schattige franjes rond de hals. 
In het rokgedeelte zitten zakken. (Heerlijk! Ik hou ervan om nonchie met m'n handen in m'n zakken te staan) Verder bestaat het rok gedeelte uit 2 lagen, waarvan de bovenste 100% viscose is en de onderste 100% katoen. 
De zwarte riem die er bij zit hoort erbij en kun je ook los dragen. 



Ik heb het jurkje hier gecombineerd met turkooise sieraden uit een winkeltje in Den Bosch. Ik weet niet meer precies hoe het winkeltje heet, maar dat ga ik voor jullie uitzoeken. Ze hebben er namelijk geweldige sieraden! Van prachtige kettingen met maanstenen oplopend tot €200,- tot superleuke betaalbare kettingen rond de €6,-. 

detail ketting
Deze ketting was dus 6 euro en de armbandjes volgen mij €2,50 per stuk. 
Verder droeg ik op deze foto's een neutrale look en China Glaze - For Audrey, die perfect bij m'n sieraden matchte.

Check zeker even de jurkjes bij de Zara, want ze hebben ontzettend veel leuke zomerjurkjes op het moment. Dit jurkje was trouwens €29,95


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails