woensdag 1 september 2010

Prestige highlight

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn haul artikel, heb ik in Spa een highlighter gekocht.

Prestige Cosmetics is oorspronkelijk een merk uit Amerika wat tegenwoordig in ruim 40 landen wordt verkocht. Volgens de site is Prestige altijd op de hoogte van de laatste trends. Hierdoor vertalen ze vaak catwalk trends en make-up naar draagbare looks.

Ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar na een enkele swatch van deze highlighter was ik om.



Ik heb de Prestige Skin loving minerals Sun baked mineral bronzing powder in de kleur 03 Pure shimmer.
Dit is een prachtig minerale highlight die een gouden glow achterlaat. Het product bevat 8 gram en kost 17,50.


Hier een swatch op mijn hand. Zo zie je goed de prachtige gouden glow.


Wangen zonder Prestige highlighter:


En met, zie je de perfecte glow?!


Ik ben ontzettend blij met deze highlighter en hij zit dus ook steevast in mijn dagelijkse routine. 
Weet iemand of Prestige cosmetics ook in Nederland verkrijgbaar is? Laat het weten in de comments


3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails