zondag 29 augustus 2010

Steamy taupe!

Je kent het wel;
Je koopt nieuwe make-up en dan wil je er gelijk mee spelen. Dit was ook wat ik gister dacht en dus ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe oogschaduws.
Dit is wat eruit kwam.




De producten die ik gebruikt heb:
  • Too faced shadow insurance
  • NYX Jumbo pencil in milk
  • Make up store e/s in Smaragd in binnenste en buitenste ooghoek
  • MAC e/s steamy op midden van het ooglid
  • MAC e/s Satin taupe in crease
  • Make up store e/s Vanilla als highlight
  • MAC Fluidline blacktrack op waterlijn en bovenste lijntje
  • Maybelline the falsies mascara
  • Hema wenkbrauwpotlood
  • Too faced wenkbrauw poeder



Van alle oogschaduws krijgen jullie nog artikelen apart te zien met duidelijke swatches, maar wilde jullie deze EOTD (eye of the day) niet onthouden.

Laat me weten wat je ervan vindt!


5 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails