woensdag 21 november 2012

Fallfashion A tot Z




Zolang het koud blijft ga ik mijn Fashion alfabet voor jullie op een rij zetten. Ik ga zoveel mogelijk designers af, sorteer mijn favorieten eruit en laat dit per letter aan jullie zien.
Maak je maar alvast klaar voor een picture overload want vandaag is de A aan de beurt.

Acne Prefall, 2x Alberta Ferretti Prefall
Alberta Ferretti Fall RTW, 2x Alexander McQueen Prefall
Alexander McQueen Prefall
2x Alexander McQueen Fall RTW, Alice+Olivia Prefall
Alice+Olivia Prefall
Alice+Olivia Prefall, 2x Alice+Olivia Fall RTW
Alice+Olivia Fall RTW
Altuzarra Fall RTW, 2x Andrew Gn Prefall
2x Andrew Gn Prefall, Andrew Gn Fall RTW
Anthony Vaccarello Fall RTW
2x Azzaro Prefall, Azzaro Fall RTW


Dat waren mijn ultieme favorieten van de, met de letter A-genaamde designers op dit moment. Het kan goed zijn dat je een designer mist, dan vond ik die collectie waarschijnlijk niet leuk genoeg ;). Ik heb heel veel designers afgezocht (volgens mij bijna alles met de letter a), maar heb een flinke cut gemaakt voor mijn favorieten!
Hopelijk kan ik jullie hier ook mee inspireren en krijgen jullie gelijk een mooi overzicht van mijn smaak. Op naar de letter B!
De foto's komen trouwens allemaal van Style.com.

Thanks for watching,
Paulien

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails