woensdag 14 november 2012

Parfum: Lady Gaga - Fame



Eerder was ik al geinspireerd door de geweldige shortfilm die Lady Gaga uitbracht voor haar nieuwe parfum en dat vind je hier!
Sindsdien heb ik het parfum nog nooit in het echt gezien, geroken of gevoeld. Ook niet alleen om te kijken naar die zwarte vloeistof. Nope, Fame was al snel weer uit mijn gedachten.
Ik denk vooral omdat ik een afkeer heb aan het veel geld uitgeven aan parfum. 30 euro voor een lippenstift of nagellak prima, maar een parfum vind ik al snel te duur.


Nu zag ik gister via Linda van What a Beauty dat de 30 ml versie, inclusief zwarte douchegel, voor slechts 27 euro bij de Douglas lag.
Jeuj dat kan ik missen! Dus vanochtend na het douchen ben ik gelijk naar de Douglas gefietst om deze heerlijke geur te halen!

Ik heb totaal geen idee van geurnoten, topnoten, what? Juist ik ken ook alleen de good old walnoten. Daar kan ik jullie dus niks over vertellen.
Wel kan ik vertellen dat ik al vrolijk werd van het open trekken van die prachtige "lade" die uit de doos komt. Daar straalt ie je dan toe, dat prachtige flesje en een heerlijke fles vol met zwarte douchegel in bijpassende geur!

Ik ga het omschrijven als een heerlijke sexy geur, die menig mannenhartjes zal doen smelten en meer heb ik er ook niet aan toe te voegen

Thanks for watching!
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails