woensdag 12 december 2012

Decembertag

Nikkie maakte deze gezellige winterse tag met 10 gezellige December vragen.
Ik heb de Nederlandse versie overgenomen van Tim van Everything Tim.
Ik vond het zo leuk om hun vragen te lezen dat ik besloot de Tag ook over te nemen.

Op naar de vragen!

1. Wat vind je het leukst aan de maand december?

Het leukst aan de maand December vind ik op de bank filmpjes kijken met mijn vriendje of vriendinnen. Kopje koffie, thee, gluhwein of bailey's erbij en mij heb je tevreden. Ook erg fijn aan deze maand is dat iedereen lief en gezellig wil zijn. Thumbs up voor een goede sfeer!

2. Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen? 

Ik heb niet erg veel parfum. Ik vind parfum heerlijk maar zo snel zo duur. Ja er zit ook een gierige hollander in mij ;) Dan zou ik toch gaan voor Jimmy Choo of Fame van Lady Gaga. Lekker vrouwelijk en zoet!

3. Wat zijn drie producten waar je niet zonder kan deze maand?

Dit vind ik een erg lastige vraag! Ik denk dat ik dan als eerst ga voor nagelverharder. Laatst las ik ergens dat je nagels sterker zijn in de winter, maar bij mij gaat dat niet op. In de winter breken m'n nagels als vallende kerstballen. Nummer 2 wordt dan lippenbalsem. Ik ben geen heel groot fan van lippenbalsem, maar deze maand heb ik het toch echt nodig. Rosebud Salve is en blijft tot nu toe mijn favoriet hiervoor. Als laatste ga ik voor een haarmasker. Mijn dunne, broze haar heeft in de winter echt wat extra verzorging nodig. 

4. Wat is jouw favoriete look voor deze maand?

In de winter ga ik vrijwel standaard voor smokey eyes. Ook gebruik ik veel meer kleur. Waar ik in de zomer mijn look graag natuurlijk houdt, ga ik in de winter voor knallende ogen.

5. Wat is je favoriete meest glitterende product?

De concealer van Everyday Minerals in Pearl beige. Deze glanst zoveel dat ik niet kan begrijpen hoe ze het als concealer hebben kunnen uitbrengen, maar als oogschaduw is hij echt prachtig. Zeker onder de wenkbrauw. Verder ben ik de laatste tijd een beetje verslaafd aan de Gosh bronzer. Deze heeft ook een prachtige gouden glans, perfect voor op mijn bleke snoetje.

6. Wat is je favoriete kerstversiering?

Spuitsneeuw!! Zo leuk vind ik dat. Dit jaar heb ik ook voor het eerst een kerstboompje staan en dat maakt m'n 'hele huis' (studio'tje) gelijk gezellig.

7. Van welk snoepgoed ga je veel te veel eten deze maand?

Daar waar ik vroeger met Sinterklaas marsepein voor mezelf kocht uit angst dat ik anders geen marsepein zou krijgen, ben ik geen grote snoepkont meer. Zelf snoep kopen heb ik in geen tijden meer gedaan en ook de marsepein die ik heb gekregen dit jaar gaat niet meer in 1 dag op. Ik vind het nog steeds lekker, maar na 1 hap heb ik ook wel genoeg voor de dag. Ik eet me eerder vol met chips en calamaris ringen.  Eigenlijk doe ik dat het hele jaar door, dus misschien telt dat niet echt mee?

8. Wat is je favoriete kerstfilm/serie?

Ja dan kom ik echt bij dezelfde films uit als Tim en Nikkie. Home alone 1 en 2! Kerst is geen kerst zonder deze films.

9. Wat hoop je dat de kerstman je geeft dit jaar?


Zonder twijfel een puppy met een grote rode strik om zich heen. 

10. De feestdagen draaien om liefde voor je medemens. Wil je iemand een shout-out geven?

M'n boyfriend. Love him :)

Ik vond dit echt een hele leuke tag om te doen, dus bedankt Nikkie voor het verzinnen en Tim voor het vertalen! Als je deze tag ook hebt gedaan, laat het even weten. Ik vind het heerlijk om jullie versies te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails