vrijdag 28 december 2012

Sabon pakket

Kerst is weer voorbij en we zijn alweer bezig met oud&nieuw.
Naast heel wat lekker eten, een goede stapavond 2e kerstdag en heel veel gezelligheid lag er ook een cadeautje onder mijn kerstboom. 
Een prachtig pakket van Sabon, samengesteld door mijn vriendje.
Het allerleukste is natuurlijk dat mijn vriend alle producten zelf heeft uitgekozen, wat voor een extra persoonlijke touch zorgt.



Als eerst is de doos prachtig met daarop de tekst
Like the taste of good wine, may this year be better with time
Als echte wijnliefhebber is dit natuurlijk een goede tekst voor mij, maar toch werd ik nog vrolijker van wat er binnenin zit.


Als eerst stuit ik op de body scrub in Patchouli, Lavender, Vanilla ookwel PLV. De scrub is een soort oliescrub. Vroeger maakte ik deze wel eens zelf door zout met olijfolie te mengen. Deze scrub bevat zeezout, maar ook nog een heerlijke geur. Ik kan best begrijpen dat deze geur 1 van de beste geuren van Sabon is, zo subtiel zoet en vrouwelijk. De scrub laat een heerlijk laagje achter op de huid waardoor deze na het scrubben gelijk gevoed wordt. Ideaal omdat sommige scrubs wat agressief kunnen zijn, maar dat heeft deze scrub totaal niet.


Hiernaast vond ik een klein potje Shower oil in dezelfde geur. Sabon zelf beschrijft dit product als een douchegel op basis van olie. Hierdoor dacht ik in eerste instantie dat het een vrij vettige douchegel zou zijn die niet tot weinig schuimt. Niks is minder waar. De shower oil schuimt heerlijk, zeker in combinatie met een douchepuff. Er blijft geen vette laag achter, enkel een ontzettende zachte huid.


Het volgende product kan natuurlijk niet uit dit rijtje missen. De body lotion, wederom in de geur Patchouli, Lavender, Vanilla. Bij een complete huidverzorging hoort natuurlijk een voedende bodylotion. Deze lotion doet wat een lotion hoort te doen. Voedt de huid, maakt heerlijk zacht en trekt snel in. Het is geen zware bodylotion en hierdoor geschikt voor iedere dag!


Ook zat er nog een zeepje in, helaas staat hier niet bij welke dit is. Op de site kom ik ook niet veel verder. Hij lijkt het meest op de Vanilla coconut glycerine zeep, maar hij ruikt daarvoor wat te fris naar mijn mening. Al heb ik geen geweldig reukorgaan dus het zou zomaar wel zo kunnen zijn. In ieder geval ruikt hij wel erg lekker en doet hij wat een zeep hoort te doen.



Als laatste zat er ook nog een lekkere spons bij die natuurlijk altijd van pas komt. 

Alles gezegd ben ik heel erg blij met dit cadeau en zou ik de producten zelf zeker opnieuw kopen. Prijzen van de fullsize producten zijn te vinden op de site van Sabon.

Hebben jullie nog lekkere dingen gehad voor de kerst?

Thanks for watching.

Liefs,
Paulien

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails