vrijdag 21 december 2012

Swatches; Catrice NEONaturals

Een tijdje terug liet ik jullie hier al zien wat voor leuke nagellakcollectie Catrice voor ons in petto heeft.
Inmiddels liggen de lakjes bij mijn Kruidvat in de winkel en vandaag laat ik jullie de swatches zien van de Naturals uit deze collectie.

Be naturally crazy

Be naturally crazy is een shimmery zachtroze kleur die lastig dekt. Op de foto heb ik drie laagjes gebruikt en nog steeds is hij niet geheel dekkend. Als topcoat kan deze voor net dat beetje extra oempf zorgen.

Natural is calling

Natural is calling is een fijne lichte kleur die zowel een nude-tint heeft als een grijze tint. Hij is niet compleet nude als in 'je nagels vallen weg bij je vingers', maar geeft wel een erg mooi nude effect.

Makes me smile

Makes me smile is een prachtige nagellak. Hij zit tussen goud en zilver in en de finish is prachtig. Vaak zie je bij zulke glimmende lakjes dat ze of streperig worden of dat je je nagelbed er nog heel erg doorheen ziet. Deze lak heeft van beide punten geen last en lakt voorbeeldig!
Enjoy me

Enjoy me leek op de foto van Catrice zelf een stuk paarser. In het echt is het een koele bruine kleur. Ik had liever een tintje paars erin gezien, maar alsnog is het een mooi lakje.

Have a good day

Have a good day is een lichtgrijze lak. Grote props voor dit lakje omdat hij bijna in 1 laagje dekt. Twee laagjes geeft net een beetje een mooier effect, maar het zit er niet ver vanaf of hij zou in 1 laag perfect zijn. Er zit een hele kleine shimmer in Have a good day.

Be natural

Ook het laatste lakje van deze collectie leek op de foto's van Catrice wat paarser. Desondanks dat er niks van paars inzit is het verder een mooi lakje. Hij is net een tintje donkerder dan Natural is calling, waardoor ik deze wel iets meer waardeer. Het kleurt net beter bij mijn huid.

Dat waren de natural lakjes van de NEONaturals collectie van Catrice. Ondanks dat niet alle kleurtjes goed overeen kwamen met de eerdere foto's, ben ik zeer onder de indruk.
Mijn favorieten zijn Make me smile en Be natural, maar ze zijn allemaal prachtig.
De kwaliteit van deze  nagellakjes is zoals we die van Catrice gewend zijn, 2 laagjes, fijn kwastje en goede houdbaarheid.
Ze kosten €2,69 per stuk en zijn maar tot half januari verkrijgbaar.


Liefs,
Paulien

1 opmerking:

  1. Hmmm op de een of andere manier vind ik ze tegenvallen op je nagels, ik had er denk ik gewoon meer van verwacht. 'Makes me smile' vind ik dan weer wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails