woensdag 5 december 2012

Smoked up army

Mensen die me goed kennen weten het al, mijn favoriete look is een smokey eye.
De laatste tijd draag ik vrijwel alleen bruintinten, dus keek ik rond in mijn stash en viel mijn oog op een legergroen kleurtje.
Tijd om dat leger uit te roken!
Op naar de foto's :).



 Gebruikte producten:

  • Essence eyeshadow base I love stage
  • Catrice legergroene oogschaduw uit het Rumble in the jungle palette
  • Pupa Luminys oogschaduw
  • Make-Up Store Smaragde oogschaduw
  • Urban Decay Libertine oogschaduw
  • Make-Up Store Vanilla oogschaduw
  • Catrice gelliner in Black jack with Jack black
  • Urban Decay 24/7 liner in Zero
  • Nepwimpers uit een chinees winkeltje
  • Rimmel Scandaleyes mascara


Thanks for watching,
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails