donderdag 6 december 2012

Swatches; concealer palette


Een tijd terug kocht ik op eBay een concealer palette met 15 kleuren van spierwit tot lekker donker.
Tijd om wat swatches en een review te laten zien.




In het palette zitten 11 huidskleuren, 1 shimmery zilverkleur, en 3 kleurcorrigerende concealers.
Op het eerste gezicht ziet het palette er prachtig uit. Qua huidskleur zit er voor iedereen de juiste kleur in en de shimmery kleur zou een mooie highlighter kunnen zijn.
Door naar de swatches.


De kleuren brengen allemaal romig aan. Wel raad ik aan om even met je vinger over de kleur te 'wrijven' zodat deze een beetje warm word. Dan smelt ie lekker samen met je huid ;)
De zilver valt me een beetje tegen, geen idee waar ik deze kleur voor zou gebruiken.
Even een kleine toelichting voor de non-huidskleurige concealers;
De groene concealer is perfect om roodheden te camoufleren.
De lavendel concealer gebruik je voor een gelige huid. Wil je een effen huid, maar heb je een (naar jouw wens té) gele huid, here's your holy grail!
Het gele kleurtje is perfect voor blauwe plekken, zakjes onder je ogen en aders.

Over het algemeen ben ik goed onder de indruk.
De concealers blenden mooi in met de huid, de donkerdere kleuren zijn perfect om mee te shapen en als je wel eens andere mensen opmaakt zit er altijd een goede kleur bij.
Dikke plus voor deze beauty!
Het palette is te vinden op eBay, gewoon even zoeken onder concealer palette.

Thanks for watching,
Paulien

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails