maandag 10 december 2012

Swatches; Make-up studio oogschaduws



Vandaag heb ik voor jullie swatches van 2 prachtige Make-up Store oogschaduws. 
Make-up Store is een prachtig merk wat afkomstig is uit Zweden. Ik heb er op het moment een aantal oogschaduws, lipsticks en blushes van en ben zeer enthousiast over dit merk. 
Nederland heeft het geluk 1 Make-up Store winkel te hebben. Deze bevindt zich aan de Heligeweg in Amsterdam. Een killercombi voor je portemonnee, want hij zit naast de MAC pro store. 
Op naar de oogschaduws. 

Eerst begin ik met mijn favoriete matte highlighter van mijn hele stash; Vanilla.


Deze oogschaduw heeft een matte finish en doet zijn naam eer aan. Vanille is mijn favoriete smaak en geur en nu dus ook kleur. Hij is lichter dan mijn huid, maar blijft toch een natuurlijk effect behouden. Verderop kun je de swatches vinden.
Eerst laat ik je nog even een geweldige diepgroene kleur zien


Ik stel jullie voor aan Smaragde. Een prachtige diepgroene kleur met de mooiste subtiele gouden shimmer die er bestaat. De kleur is redelijk donker, maar neigt gelukkig niet naar zwart wat ik toch vaak een probleem vind met donkere kleuren. 
Smaragde heeft een blauwe ondertoon, maar de gouden shimmers zorgen voor het warme gevoel in de oogschaduw. 
Op naar de swatches;




De kleuren zijn heel mooi gepigmenteerd en brengen erg smooth aan. 
Vanilla lijkt een beetje een poederig effect te hebben, maar zodra je deze aanbrengt met een kwast geeft ze juist een hele subtiele matte dekking. 
Smaragde spreekt gewoon voor zich, geweldige pigmentatie en wat een mooie kleur.

Beide oogschaduws zijn zogehete Microshadows en kosten €16,00. 


Thanks for watching,
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails