maandag 3 december 2012

Review: Primark Nail Wraps

Toen ik vorige week bij de Primark ging shoppen kon ik het uiteraard niet laten om even langs de beauty-afdeling te lopen.
Er waren niet veel dingen die echt mijn aandacht trokken, maar de Nail Wraps kon ik voor die luttele €1,50 niet laten liggen.




Om te beginnen zitten er 20 stickers in die geschikt zijn voor handen en voeten. De smalste is echt mooi smal en de grootste is echt hugeeee! Daar kan ik m'n hele grote teen mee voorzien. Gelukkig zitten er ook kleinere tussen en bestaat de schaar nog altijd.





















Meneer Primark Nailwraps geeft zelf aan eerst de juiste maat te zoeken en de sticker dan warm te wrijven, alvorens je hem van het velletje plukt. Hierna leg je de sticker op je schone nagel en strijk je hem vanaf het midden strak. Het restje vijl je er simpelweg af.



So far so good! De stickers brengen heel makkelijk aan en blijven mooi glad. 
Toch vind ik het niet zo mooi dat je het nagelbed erdoorheen ziet, dus heb ik er een lichtroze lak onder gedaan bij de rest van mijn vingers. Zelf vind ik het een stuk mooier, máár zodra je er dan een topcoat overheen doet.... Nooooo ribbels! 


De ribbels zijn meer voelbaar dan zichtbaar, maar wil je toch die gladde nagels breng de stickers dan gewoon aan op schone nagels!



Ik ben voor het geld echt heel erg onder de indruk. De stickers brengen makkelijk aan, in principe blijven ze mooi glad en ze blijven nog goed zitten ook.

Wil je een keer een leuk printje proberen en ben je geen ster met nailart dan is het voor €1,50 echt het proberen waard.

Thanks for watching,
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails